Ankara Escort, Escort Ankara, Ankara Escort Bayan

ankara escort

Sitemizde ; ankara escort, escort ankara, ankara escort bayan, ankara bayan, ankara partner, ankara escortu ve ankara escortlar bulunur.

Her zaman daha iyi bir ankara escort bayan neden sizin olmasın ?


 

100.00

Escort Tutku Ankara

  • İlçe: Balgat
  • İl: Ankara
  • City: Ankara
  • Country: Turkey
  • Zip/Postal Code: 06000
  • Listelenen: 19 Eylül 2014 15:42
  • Bitiş Tarihi: Bu ilanın süresi doldu

Açıklama:

Merhaba Ankara’nın yakışıklı beyleri ben Ankara Escort Tutku

Güzellik konusunda kendime güveniyorum resimler bire bir bana aittir geldiğinizde farklı birini gördüğünüz takdirde size ikram  ettiğim çayımı içip geri dönebilirsiniz resimlerim sahte ise benimle kalmak zorunda değilsiniz kendime, fiziğime ve güzelliğime güvendiğim için bana benzer resimler kullanmaya gerek duymadım.

Yaşım : 22 ,  Kilom : 53,  Boyum : 1.69,  Saç Rengim : Sarı, Ten Rengim : Beyaz

Semt : Seyranbağları

Kısa ve öz bilgi vereyim sadece elit beyler ile görüşüyorum temizliğe ve hijyene son derece önem göstermekteyim korunmasız ilişkide bulunmuyorum ve anal yapmıyorum.

( Ek ücret verseniz dahi asla kabul etmiyorum sormanıza gerek yok )

( Oral konusunda Ankara’nın en iddialı bayanıyım 🙂 Vakumlanmaya Hazırsanız Arayın Beni 🙂 )

Telefon numaram :

 

789,304 kez görüntülendi

15 Cevap yazıldı. “Escort Tutku Ankara”

  1. Sadece seks değildir her şey güler yüz ve tatlı diliyle önce yatağa girip sevişmek harikaydı en kısa sürede tekrar yanındayım

  2. Süper sakso çekiyor ve sevişiyor

  3. Muamelesi güzel güler yüzlü sempatik bir bayan tavsiye ederim.

  4. Süper oralı var tavsiye ederim ben memnun kaldım güzel bir şekilde ağırladı beni tatlı dili yeter 😀

  5. gercekden ankartanın bir numarası beyler dıkkat size olagan üstu kalıtede süper eskort her haliyle müttüş bir afet her erkekge tavsiye ederım

  6. aradıgın her şey burda bukursun tutku muhtesem bir bayan

  7. benım tutkum oldu artık tutkusu olmak ısteyenlere tavsıye ederım

  8. AKŞAMA YANINDAYIM GÜZELİM

  9. Bugün onunla beraberdim bu işte tutku mu tek geçerim güleryüzlü sempatik çok güzel ve tatlı bir escort en kisa zamanda seninleyimm tutkummm

  10. Wizite e kadar hanfendi ayrica kanal varmi

  11. Tutku hanım ; merhaba;resimlerini gördüm çok beğendim ,ben 48 yaşında temizlik, hijyene önem veren kibar ve olgun bir kişiyim,
    Çok güzel ve çok tatlı bir bayansınız.Sizinle öğleden sonra güzel bir birliktelik geçirmek isterim.
    Sizinle olabilmek benin için bir onur olacaktır.Şayet sizde bu birlikte olmayı onaylarsanız.
    Beraber olmanın mali tarafı,şartları ve tel numaranızı da bana mail ile bildirirseniz çok sevinirim.
    Görüşmek dileklerimle…

  12. arkadaşlar tutkudan haberı olan varmı varsa adres telını bılen lutfen yazın çok degerlı bır eskorttur kendısıne ulasamıyorum

  13. Telefon numasına ulaşamıyom eklerseniz makbule geçer

  14. arkadaşlar tutkudan haberı olan varmı varsa yazsın lutfen

  15. Tutkum nerdesin sen yaa bütün ankarada seni arıyorum senin gibi escort gelmez daha ankaraya lütfen ulasanlar numarasini yazsın

Cevap Yaz